Κράτηση

Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 729 8888 και να κάνετε τηλεφωνικά την κράτηση του αεροπορικού σας εισιτηρίου. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με την πιστωτική σας κάρτα ή μεταφορά σε έναν απο τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

Συνήθως αυτό ισχύει. Όσο πιο νωρίς εκδόσετε τα εισιτήριά σας, τόσο πιο φτηνά θα τα βρείτε. Όσο γεμίζει μια πτήση, οι ναύλοι ακριβαίνουν. Υπάρχει η περίπτωση όμως, ενώ έχετε εκδόσει αρκετά νωρίς τα εισιτήριά σας, στην πορεία να ανακοινωθούν πιο οικονομικές προσφορές από την αεροπορική εταιρία που επιλέξατε να πετάξετε. Τότε δεν μπορείτε να αλλάξετε τα εισιτήρια που έχετε εκδόσει με τα φτηνότερα της προσφοράς. Αυτά ακολουθούν την πολιτική ακυρώσεων του ναύλου.
Υπάρχει επίσης η περίπτωση, να εκδόσει κάποιος επιβάτης οικονομικό εισιτήριο ακόμα και μια ημέρα πριν από την πτήση, είτε γιατί υπάρχει διαθεσιμότητα είτε από ακύρωση τελευταίας στιγμής και να είναι οικονομικότερο από αυτό που εκδόσατε εσείς πχ μια εβδομάδα νωρίτερα.
Συνεπώς, πληρώνετε ένα εισιτήριο σύμφωνα με την τιμή που υπάρχει, τη στιγμή που ελέγχετε τη διαθεσιμότητα της πτήσης. Μπορεί κάποιος επιβάτης να εκδόσει εισιτήριο πριν ή μετά από εσάς και να το βρει φτηνότερο ή ακριβότερο.

Αν θέλετε εισιτήριο με ανοιχτή επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά 210 729 8888.

Δεν έχετε απολύτως κανένα πρόβλημα. Το εισιτήριό σας είναι αποθηκευμένο στο σύστημα εισιτηρίων της αεροπορικής εταιρίας. Το μόνο που χρειάζεται για να ταξιδέψετε είναι η ταυτότητα ή το διαβατήριο (ανάλογα με τον προορισμό). Με την επίδειξη των εγγράφων σας, λαμβάνετε την κάρτα επιβίβασης και ταξιδεύετε χωρίς πρόβλημα. Βεβαίως, σας συνιστούμε να έχετε μαζί σας ένα εκτυπωμένο αντίγραφο του e-mail που έχετε λάβει από εμάς.

Αν η έκδοση του εισιτηρίου έχει γίνει απο το γραφείο μας και  θέλετε να κάνετε αλλαγή στην επιστροφή σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 729 8888 ή με e-mail στο info@travelarttours.gr. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά γραφεία της αεροπορικής εταιρίας στην περιοχή που βρίσκεστε (αν υπάρχουν) ή στο αεροδρόμιο.

Πληρωμή

Πιστωτική κάρτα. Visa, MasterCard, American Express. Το ηλεκτρονικό αεροπορικό εισιτήριο μπορείτε να το παραλάβετε με e-mail, με φαξ ή από το γραφείο μας.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Alpha Bank, της Eurobank, της Εθνικής τράπεζας ή της τράπεζας Πειραιώς. Αφού κάνετε την κατάθεση, μας ενημερώνετε άμεσα ώστε να προχωρήσουμε στην έκδοση του αεροπορικού εισιτηρίου, το οποίο μπορείτε να παραλάβετε με e-mail, με φαξ ή από το γραφείο μας.

Με μετρητά ή πιστωτική κάρτα επιτόπου στο γραφείο μας μαζί με την παραλαβή των εισιτηρίων.

Προετοιμασία

Τώρα πια οι περισσότερες αεροπορικές εταιρίες (ακολουθώντας το παράδειγμα των  εταιριών χαμηλού κόστους) επιτρέπουν μια χειραποσκευή έως 8 κιλά και έχουν επιπλέον χρέωση για την αποσκευή εως 23 κιλά ανά επιβάτη. Σας επισημαίνουμε επίσης ότι για κάθε επιπλέον αποσκευή ή επιπλέον κιλό από τα επιτρεπόμενα υπάρχει χρέωση, η οποία διαφέρει ανάλογα με την αεροπορική εταιρία.

Ο ειδικός εξοπλισμός δεν περιλαμβάνεται στα επιτρεπόμενα κιλά. Εάν επιθυμείτε να μεταφέρετε κάποιον ειδικό εξοπλισμό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την αεροπορική εταιρία, ώστε να σας ενημερώσουν για τις σχετικές χρεώσεις

Αρκετές αεροπορικές εταιρίες δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες τους ανάλογα με το δρομολόγιο και το αεροδρόμιο αναχώρησης να «τσεκάρουν» τις θέσεις τους 24 ώρες πριν την αναχώρηση μέσω της υπηρεσίας “Web Check In”. Με την υπηρεσία αυτή, μπορούν να επιλέξουν από τις διαθέσιμες θέσεις το κάθισμα της προτίμησής τους, καθώς επίσης και να αποφύγουν την «ουρά» του γραφείου ελέγχου εισιτηρίων στο αεροδρόμιο αφού εχουν τη δυνατότητα να παραδώσουν τις αποσκευές τους στο ειδικό κιόσκι «Web Check In Baggages». Η AEGEAN AIRLINES δίνει τη δυνατότητα για ηλεκτρονικό check in 48 ώρες πριν την αναχώρηση!

Για ταξίδια εντός Ελλάδας, ταξιδεύετε με την ταυτότητα σας (σε καλή κατάσταση) ή με διαβατήριο σε ισχύ ή με δίπλωμα οδήγησης.

Για ταξίδια στο εξωτερικό, όταν το ταξίδι είναι εντός χωρών της συνθήκης Σέγκεν, ταξιδεύετε με την ταυτότητά σας (η οποία πρέπει να είναι νέου τύπου, να αναγράφεται δηλαδή το όνομά σας με λατινικούς χαρακτήρες και να είναι εντός 15ετίας) ή το διαβατήριο σας, αρκεί να είναι σε ισχύ. Οι χώρες που έχουν υπογράψει τη συνθήκη Σέγκεν είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελλάδα, Ελβετία, Εσθονία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία. Πέρα από αυτές τις χώρες, μπορείτε να ταξιδέψετε με νέα ταυτότητα στην Κύπρο, στην Τουρκία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Εάν το ταξίδι είναι εκτός χωρών της συνθήκης Σέγκεν, θα πρέπει να έχετε μαζί σας απαραίτητα το διαβατήριό σας καθώς επίσης, να έχετε φροντίσει να ενημερωθείτε εάν η χώρα που θα ταξιδέψετε ή θα κάνετε ενδιάμεσο σταθμό, χρειάζεται βίζα καθώς και εισιτήριο μετ’ επιστροφής.

Ανεξάρτητα με τον τρόπο ελέγχου του εισιτηρίου (είτε στο γραφείο ελέγχου εισιτηρίων της αεροπορικής εταιρίας είτε μέσω Web Check In) καλό θα ήταν να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο 1 τουλάχιστον ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρησή σας για πτήσεις εσωτερικού και 2 ώρες τουλάχιστον για πτήσεις εξωτερικού. Κατά τις υψηλές περιόδους θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα χρειαστείτε επιπλέον χρόνο για τους ελέγχους ασφαλείας.

Σύμφωνα με τους όρους που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την ασφάλεια των πτήσεων, δεν επιτρέπεται να μεταφέρετε στις αποσκευές σας τα εξής:
Εκρηκτικά: πυρομαχικά, πυροτεχνήματα, φωτοβολίδες, πιστόλια, καψύλλια και πάσης φύσεως πυροβόλα όπλα
Εύφλεκτα υγρά και στερεά: όπως υγρά αναπτήρων, σπίρτα, χρώματα, διαλυτικά χρωμάτων και αναπτήρες
Πεπιεσμένα αέρια: βαθιάς κατάψυξης, εύφλεκτα, μη εύφλεκτα και δηλητηριώδη
Διαβρωτικά: όπως οξέα, αλκάλια, υδράργυρος και μπαταρίες μολύβδου
Ραδιενεργά υλικά
Τσάντες και χαρτοφύλακες με ενσωματωμένα συστήματα συναγερμού
Οξειδωτικά υλικά
Δηλητηριώδεις και μολυσμένες ουσίες
’Άλλα επικίνδυνα υλικά, όπως μαγνητικά υλικά, υλικά που προκαλούν ενόχληση ή ερεθισμό
Υγρά σκευάσματα στις χειραποσκευές πέραν των σημείων ελέγχου του αεροδρομίου και μέσα στα αεροσκάφη. Αυτό δεν ισχύει για τις αποσκευές που παραδίδονται στον έλεγχο των εισιτηρίων και για υγρά σκευάσματα σε δοχείο με χωρητικότητα το πολύ 100 χιλιοστολίτρων (ml). Τα δοχεία πρέπει να τοποθετούνται σε πλαστικές, διάφανες, επανασφραγιζόμενες σακούλες, μέγιστης χωρητικότητας 1 λίτρου ανά επιβάτη. Ως υγρά ορίζονται τα εξής: νερό, ποτά, σούπες, σιρόπια, αλοιφές, λοσιόν, λάδια, αρώματα σπρέι, τζελ όλων των κατηγοριών, υγρά συσκευασμένα υπό πίεση όπως αφρός ξυρίσματος-αποσμητικά, κρέμες συμπεριλαμβανομένης και της οδοντόκρεμας, υγρά-στερεά μείγματα, λοιπά αντικείμενα παρόμοιας υφής.

Κατ’ εξαίρεση μπορούν να μεταφερθούν μέσα στις χειραποσκευές:

Φάρμακα, διαιτητικά είδη και παιδικές τροφές που κρίνονται απαραίτητα κατά τη διάρκεια της πτήσης, αλλά ίσως ζητηθεί από τον επιβάτη να αποδείξει την αναγκαιότητά τους.
Υγρά σκευάσματα όπως ποτά και αρώματα που οι επιβάτες έχουν αγοράσει μέσα στο αεροπλάνο ή σε σημεία πώλησης εντός αεροδρομίου που βρίσκονται μετά τα σημεία ελέγχου, όπου βάσει του κανονισμού έχουν προβλεφθεί οι κανόνες ασφαλείας που δεν επιτρέπουν την ανθρώπινη επέμβαση στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων σφραγισμένων υγρών σκευασμάτων. Τα είδη αυτά πωλούνται σε ειδικές σφραγισμένες σακούλες, τις οποίες οι επιβάτες δεν πρέπει να ανοίξουν προτού περάσουν τον έλεγχο χειραποσκευών όλων των σταθμών επιβίβασης και μετεπιβίβασης των αερολιμένων κατά τη διάρκεια όλης της διαδρομής του ταξιδιού τους.
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι, βάσει της νομοθεσίας των Η.Π.Α. απαγορεύεται η κατοχή ή η μεταφορά όλων των τύπων αναπτήρα στις αποσκευές και χειραποσκευές για πτήσεις με προορισμό τις Η.Π.Α.
Σημειώνουμε, εδώ, ότι η παραπάνω λίστα είναι ενδεικτική και ο επιβάτης καλό θα ήταν να επικοινωνεί είτε με το αεροδρόμιο είτε με την αεροπορική εταιρία που ταξιδεύει ώστε να είναι πάντα ενήμερος και για τυχόν νέες εξελίξεις πάνω στο θέμα αυτό.

Μπορείτε να πάρετε μαζί σας στο αεροπλάνο το φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα ελεγχθεί ξεχωριστά κατά τη διάρκεια του ελέγχου στο αεροδρόμιο.

Στις περισσότερες αεροπορικές εταιρίες έχετε τη δυνατότητα να ταξιδέψει μαζί σας το κατοικίδιό σας, αλλά οι κανονισμοί για τη μεταφορά κατοικιδίων διαφέρουν ανάλογα με την αεροπορική εταιρία, τον προορισμό και τον τύπο του αεροσκάφους. Θα σας συνιστούσαμε να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρία ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 210 729 8888 ή στο e-mail info@travelarttours.gr.

Όσοι έχουν ήδη visa, μπορούν να ταξιδέψουν με το διαβατήριο και αυτήν. Όσοι δεν έχουν visa και επιθυμούν να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ για τουρισμό ή επαγγελματικούς λόγους και για διαμονή μέχρι 90 ημέρες, θα πρέπει να υποβάλλουν την αίτηση ESTA 3 ημέρες τουλάχιστον πριν το ταξίδι τους. Για την έκδοση ESTA μπορείτε να επικοινωνήσετε με  με το αρμόδιο τμήμα του γραφείου μας στο 210 729 8888 ή στο e-mail info@travelarttours.gr

Όσοι έχουν ήδη visa, μπορούν να ταξιδέψουν με το διαβατήριο και αυτήν . Όσοι δεν έχουν visa και επιθυμούν να ταξιδέψουν στον Καναδά για τουρισμό ή επαγγελματικούς λόγους και για διαμονή μέχρι 90 ημέρες, από τη 15η  Μαρτίου 2016 χρειάζεται να έχουν εκδόσει την eTA (Electronic Travel Authorization). Για την έκδοση eTA μπορείτε να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα του γραφείου μας στο 210 729 8888 ή στο e-mail info@travelarttours.gr

Όσοι έχουν ήδη visa, μπορούν να ταξιδέψουν με το διαβατήριο και αυτήν . Όσοι δεν έχουν visa και επιθυμούν να ταξιδέψουν στον Καναδά για τουρισμό ή επαγγελματικούς λόγους και για διαμονή μέχρι 90 ημέρες, από τη 15η Μαρτίου 2016 χρειάζεται να έχουν εκδόσει την eTA (Electronic Travel Authorization). Για την έκδοση eTA μπορείτε να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα του γραφείου μας στο 210 729 8888 ή στο e-mail info@travelarttours.gr.

Αν η έκδοση του εισιτηρίου έχει γίνει απο το γραφείο μας και θέλετε να κάνετε αλλαγή στην επιστροφή σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 729 8888 ή με e-mail στο info@travelarttours.gr. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά γραφεία της αεροπορικής εταιρίας στην περιοχή που βρίσκεστε (αν υπάρχουν) ή στο αεροδρόμιο.

Λόγω της τρέχουσας κατάστασης που όλοι μαζί αντιμετωπίζουμε, εμφανίζονται νέοι περιορισμοί κάθε μέρα.


Οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες εφαρμόζουν περιορισμούς ταξιδιού, όπως είναι η υποβολή του Passenger Locator Form (PLF), η υποχρέωση σε καραντίνα και η υποχρέωση είτε για τεστ, είτε για πιστοποιητικό εμβολιασμού, είτε για πιστοποιητικό ανάρρωσης από τον COVID-19, είτε να κατέχουν Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19.

Το ψηφιακό πιστοποιητικό COVID της ΕΕ διευκολύνει την ασφαλή και ελεύθερη κυκλοφορία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Το πιστοποιητικό αυτό, το οποίο διατίθεται σε ψηφιακή και έντυπη μορφή, αποδεικνύει ότι ένα άτομο:

  • έχει εμβολιαστεί κατά της COVID-19
  • έχει αρνητικό τεστ
  • ή έχει αναρρώσει από τη νόσο COVID-19

Το πιστοποιητικό χρησιμοποιείται από την 1η Ιουλίου 2021 και ισχύει και στις 27 χώρες της ΕΕ, καθώς και στην Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία και την Ελβετία. Το πιστοποιητικό δεν αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση των δικαιωμάτων ελεύθερης κυκλοφορίας και δεν είναι ταξιδιωτικό έγγραφο.

Το πιστοποιητικό εκδίδεται από τις εθνικές αρχές δωρεάν.

 

Εβδομαδιαίος χρωματικός χάρτης (ιστοχώρος ECDC)

https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/situation-updates/weekly-maps-coordinated-restriction-free-movement

 

Πριν από την πτήση σας, πρέπει να ελέγχετε τακτικά τους κανονισμούς εισόδου στον προορισμό σας.
Λόγω συχνών αλλαγών στις οδηγίες αυτές, συνίσταται στους επιβάτες να επικοινωνήσουν πριν το ταξίδι τους με τα κατά τόπους Προξενεία ή Πρεσβείες ή/και να επισκέπτονται τις επίσημες ιστοσελίδες των Αρμόδιων Αρχών στην χώρα που θέλουν να ταξιδέψουν προκειμένου να είναι πλήρως ενημερωμένοι.

Πριν το ταξίδι

  • ενημερώνεστε για τους ισχύοντες περιορισμούς, σχετικά με ταξίδι στη χώρα/περιοχή προορισμού

Σχετικές πληροφορίες βρίσκονται στις ιστοσελίδες:

  • https://www.aia.gr/el/traveler/travellers-info/faq-for-covid19
  • IATA Travel Centre https://www.iatatravelcentre.com/world.php
  • https://el.aegeanair.com › travel-updates
  • Στον ιστοχώρο και την εφαρμογή Re-open EU είναι συγκεντρωμένες όλες οι βασικές πληροφορίες σχετικά με τα σύνορα, τα διαθέσιμα μέσα μεταφοράς, τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, τα μέτρα δημόσιας υγείας και προστασίας (π.χ. τήρηση φυσικής απόστασης ή χρήση μάσκας), καθώς και άλλες πρακτικές πληροφορίες για τους ταξιδιώτες.    Re-open EU https://reopen.europa.eu/el
  • CDC COVID-19 Travel Recommendations by Destination https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/map-and-travel-notices.html

και επίσης στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Εξωτερικών, του Υπουργείου Υγείας ή των Πρεσβειών και Προξενείων των χωρών προορισμού.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΕ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Όποιος επιθυμεί να ταξιδέψει προς και από τα νησιά (με εξαίρεση τη Λευκάδα, την Εύβοια, τη Σαλαμίνα), θα πρέπει να διαθέτει ένα από τα κάτωθι:
Πιστοποιητικό εμβολιασμού (14 ημερών μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού)
• ή Αρνητικό PCR (μοριακό) test 72 ωρών
• ή Τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου COVID-19 (rapid test) 48 ωρών
• ή Απόδειξη ανάρρωσης από τον COVID-19, που ισχύει δύο μήνες μετά το θετικό τεστ PCR ή Antigen έως 180 ημέρες.
Ο έλεγχος των παραπάνω θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά από τις ακτοπλοϊκές/αεροπορικές εταιρίες επί τόπου, και υπόχρεοι είναι όλοι οι ημεδαποί και αλλοδαποί ταξιδιώτες ηλικίας άνω των 12 ετών.
Για την επιστροφή από τα νησιά στην ηπειρωτική χώρα ή για μετακινήσεις εντός της ίδιας περιφέρειας είναι απαραίτητο το Self test 24 ωρών και η δήλωση του μέσω gov.gr.

 

Τονίζεται ότι, καθώς η επιδημία εξελίσσεται, οι οδηγίες ενδέχεται να τροποποιηθούν.